5300 dagar av mitt liv

Dagen idag var nog lite sömnlös i sin helhet, JP messade mig vid klockan fem i morses, gulligt. Dagen fortsatte som den brukade göra på en vardag. Skolan. Men idag var de speciellt med skolan eftersom de var sista dagen i skolan på året 2010.
2010 hade flygit förbi, de var äckligt att de hade gått så fort, jag fattade faktiskt inte riktigt eller mitt huvud var inte riktigt med på att de hade gått så fort. Jag hade fått nya vänner, hittat kärleken och förlorat vänner. Tänk 365 dagar av mitt liv har nu bara försvunnit, har nu ungefär levt 5300 dagar. De kändes konstigt att tänka på de sättet.
Nu var de bara skolavslutning kvar sedan var de lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0