Dagens bild

Jag vill verkligen ut och resa, älskar andra kulturer och se andra statsskick, bara att åka till Stokcholm var mysigt. Men de kändes verkligen inte som att Stokcholm var en huvudstad utan snarare som ett eget land. Men jag älskar stockholmare. De är så himla positiva. Eller jag och mamma kom fram till en sak i Stockholm. De var att alla var mycket trevlig förutom busschaufförerna. Chaufförerna hade väl sina "dåliga" dag varenda dag. Usch och fy, men resten av Stockholm var helt magisk!

Kommentarer
Postat av: Linurt

Jag ÄLSKAR att resa :D:D

eller bara att uppleva något nytt är kul!(sova på studsmattan):P

Aja, i allafall , En riktigt bra blogg du startat :D

2010-12-24 @ 20:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0