De avgörande papperna

Nu har de fattats ett beslut, alla mina år i skolan har nu sammanställts i ett enda papper! Mina första betyg!
Mina betyg hade nu kommit! Alla de år som jag gått i skolan hade nu kommit på papper. De var ett papper med två olika kolumner, ämnet och till höger om detta stod de betyget. De var en slags ångest att se alla dessa betyg, jag hade nog inte bästa självförtroendet när de kom på tal om mina betyg. Mina betyg låg på G på alla ämnen förutom SO, där hade jag lyckats få ett VG. Jag hade faktiskt bestämt mig att förändra mina betyg till nästa termin, de hade jag som mål, eftersom de jag ville bli behövde man i alla fall några VG:n till.
Jag hade egentligen förväntat mig mer av mig själv detta år. Men nu kändes de bara som att jag skulle lyckas och göra allt rätt och bra. Hoppas nästa termin blir lyckad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0