Livets rutiner och utmaningar



I bland undrar jag faktiskt hur jag kom till? Men den historien kan ju alla redan, men jag menar vad är meningen med livet? Egentligen. Många tycker nog att det är att bilda familj och hitta en partner man trivs med, jag tror att det viktigaste i livet är att njuta. Liksom ta det lugnt. Det jag menar är stressa inte upp er över vardagliga rutiner som trasslar utan gör nya rutiner som kanske matchar er bättre. Typ som jag gick alltid upp klockan sju på morgonen när skolan skulle börja men nu är det halv åtta som gäller. Små saker kan bli väldigt stora om man ändrar små saker i taget. En sak kan tillexempel vara jag tar mjölk istället för juice. Det är ett litet steg. Jag engagerar mig lite mer i skolan nu för jag vet att det lönar sig. Man får en utbildning som man trivs med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0