Skrivar-killen, om de är okej för dig såklart?

Alltså jag har länge känt att jag inte har varit tillräckligt bra, liksom att jag har fått ändra på mig, om ni eller du förstår vad jag menar. Men helst vill jag inte ändra på mig. Jag vill kunna vara den jag är. Någon gång får man kanske anpassa sig men inte alltid. För vissa av mina kompisar är jag skrivar killen som alltid ska stava rätt och vara så perfekt men det är inte alltid så. Snälla försök se mig som en annan person. Bara för att jag kanske är mycket med tjejer betyder det inte att jag inte är en kille, eller? Och om jag nu inte gillar fotboll som "alla" andra killar gör. Det får de väl göra då, men mitt mål i livet är att sticka ut på ett positivt sätt. Om det är okej. Det hoppas jag för annars går de ju inte att leva, om folk ska hacka på mig hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0