Vadå populär?

Jag har liksom många andra undrat hur man blir populär? Jag menar är man född att vara populär? Vad betyder ordet populär, att man har många omkring en, många ringer till en, eller? Jag skulle vilja veta hur man blir populär? Jag som jag också har skrivit i ett annat inlägg, jag vill liksom inte ändra på mig för att bli populär, då får ju aldrig de andra kompisarna som är omkring mig se hur jag egentligen är. Många får ju göra så alltså ändra på sig för att uppnå sina mål eller drömmar. Jag skulle jätte gärna vilja vara med de "populära" killarna. Men vill dem vara med mig? Kanske, kanske inte. Jag tror även eller jag har hört detta av någon annan att i tonåren är det ju som sagt en osäker period, många som vi andra tycker är populära kanske inte själva tycker det. Det är bara vi andra utifrån som egentligen ser vad som händer. Jag går tillbaka de jag skrev förut att, om jag innerligt verkligen skulle vilja någonting skulle jag ju kunna offra nästan vad som helst. Jag vill ju gärna när jag blir vuxen jobba inom journalistiken, eller inom filmen. Men försök att vara er själva, det lönar sig flera gånger om, tänk så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0