Funderingarnas fundering :/

Hade en liten fundering, jag och min pappa kan ibland ha rätt heta diskussioner, ska man då som barn visa sig underlägsen och liksom bekräfta att föräldrarna har mer makt, eller ska man stå upp för sig själv och liksom nästan strunta i vad dem säger, eller för de känns bara som att jag har väldigt lätt för mig att kanske försvara mig när man diskuterar så jag vet inte riktigt hur man ska göra, skulle behöva hjälp, ska man tjafsa emot och visa att man har en egen åsikt eller hålla tyst?
Har alltid fått höra av pappa att min bror har varit tyst och lyssnar, men jag vill visa att jag kan prata, har ett dilemma, ifall någon kan hjälpa mig så vore jag tacksam :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

du måste se allt från allas perspektiv :) Självklart ska du ha din egen åsikt. Men du måste tänka dej för, det är inte alltid läge att säga den :)

2011-04-15 @ 23:42:10
URL: http://ichbrechaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0