Konfa avslut

Nu hade jag gått och läst inför konfirmationen i ett halvår. De hade varit ett intressant halvår och framför allt ett socialt halvår. Jag hade varit med om mycket intressant, de kändes som om jag hade blivit troende. Fast på ett sätt ändå inte. Men men, de var i alla fall skönt att få de hela gjort. Dagen startade med att  jag började att göra mig iordning sedan började jag sakta men säkert bege mig mot kyrkan. Skulle öva lite grann på dramat som vi senare den dagen skulle visa upp. Jag hade också gjort ett tal, eller vittnesbörd med finare namn. Som jag denna dag skulle läsa, allt gick jätte bra, dagen slutade med en middag hos mamma med lite inbjudna gäster och sedan sov jag över med Felicia. VI hade en helgalen dag. Vi tittade på bilars reg-skyltar och skrattade så vi skrek, rätt dålig humor ;) men vi var flummiga och väldigt trötta, ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0