Rutinernas halka

Idag blev allt inte som planerat, de blev äntligen en liten tvist i mitt liv. Tvisten idag var inte den roligaste eftersom de var att min mobil hade spärrats! Tydligen hade jag skickat för många mms. Så nu kan jag inte smsa eller ringa till på lördag :( jag som är helt beroende av telefonen, men jag får klara mig. De andra som inte var sig likt var att jag snubblade på trappsteget upp till skolan. Kanske är min otursdag idag ;) who knows? Sista dagen i skolan idag, eftersom imorgon är de studiedag! Sedan har man påsklov! :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Men det ser bättre ut i inlägget om man länkar, jag tänker länka dej i alla fall. Så får vi se om jag får nått för det :)

2011-04-14 @ 09:11:23
URL: http://ichbrechaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0