Sockersug in my heart <3

Simningen gick bra, även ifall jag redan innan passet var otroligt trött och hungrig. Efter detta brutala idrottspass satte jag mig i cafeterian som var belägen vid badet. Jag skulle sitta här och vänta på Felicia. Jag hade med mig två guldtior som jag skulle kunna handla för, men nu satt jag här och försökte kämpa emot sockersuget. En kexchoklad vore inte fel nu. Men jag fick sitta och tänka att priset på chokladen just idag skulle vara super dyrt för då skulle jag definitivt inte handla något. Jag menar alltså jag borde ju inte proppa i mig en choklad nu efter ett hårt pass med simning.
Jag avskyr mitt blodsocker. Jag var verkligen beroende av choklad. Men men, jag tror tyvärr plikten kallar,
kexchoklad here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0