Söndag på riktigt :/

Godmorgon underbara läsare! Fattar egentligen inte varför jag vaknar så tidigt, men klockan nio väntar ju den berömde Scandic frukosten med allt man kan tänka sig, jag har verkligen kommit på att jag inte klarar av att sova i samma rum som en annan familjemedlem, pappa snarkar och min bror ;S men jag fick klara mig de handlade trots allt bara om en natt, idag hade jag tänkt åka in i Helsingborg för att köpa en lite konfirmations-pressent till Felicia som igår konfirmerades, annars vet jag inte, kanske skulle sova hos Elias också vi får se vad som händer, en sak är klart i alla fall, jag ska filma mycket idag!

Kommentarer
Postat av: Felicia

När kommer du hem?! Jag saknar dej! :O <3

2011-04-17 @ 10:07:31
URL: http://ichbrechaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0