Tjoo!

Tjo på er där ute i cyber-rymden! Denna dag vaknade jag med huvudvärk och blåsor på min tunga igen ;/ hehe jag vet inte vad som gör blåsorna tror att jag kan vara allergisk mot tandkrämen "Sensodyne".
Idag väntar en heldag med hemkunskap, göra mat hela dagen! En otroligt rolig dag faktiskt. Efter skolan hade jag tänkt att köpa en födelsedagspressent till min bror! Han blir tolv år idag. Skojj för den lilla killen ;) Nästa måndag blir jag femton! Yes då slipper jag ha en fet och tråkig hjälm på huvudet! Även ifall jag nu tyvärr i ett och ett halvt år inte haft hjälm. Men men, när jag blir femton kommer jag känna mig hederlig. Hoppas ni har en bra morgon såhär långt och att ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0