Trött, tjock och ännu mer trött...

Hej på er igen, börjar känna mig nöjd med dagens blogg inlägg :) jag vet egentligen inte hur många uppdateringar man behöver ha per dag för att de ska lockas läsare.
Vet inte om de var den bästa kombinationen att smocka i sig sex pannkakor efter dagens jogging pass. Men nu kommer jag troligtvis inte bli mer hungrig idag ;) Jag är verkligen rejält mätt nu :s
Annars händer de nog inget mer idag, sängen börjar skrika efter mig så jag ska väl snart tänka på refrängen som man brukar säga ;) om ni tänker på mina bilder som jag emellanåt så är vissa tagna med mobilkameran och för att bilden ska bli bättre så gör jag bilden skarpare. Men använder min systemkamera också.
Ha de så bra alla därute, skulle man kanske kunna få ett tecken på att ni läsare finns? Någon kommentar ;)
Imorgon väntar de en heldag med hemkunskap, de ämnet är skojjigt. Ha de :)

Kommentarer
Postat av: Line

Tjena! Jag läser och prenumenerar såklart ;)

2011-04-18 @ 11:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0