Rutinernas rutiner

Nu hade jag börjat blogga igen. Till en början hade jag nog bloggat för intensivt. Jag hade bloggat omkring tre blogginlägg per dag och de blev för mycket kände jag men nu är jag redo att börja igen.
Skolan var en tiondel av våra liv, i alla fall grundskolan. De var en stor tid av våra liv och de gjorde stora intryck eller de skulle göra stora intryck av våra kommande framgångar och skoltiden kommer vi alltid att minnas. Som de känns nu så känner jag mig redo för gymnasiet. Men jag gör inte de om man tittar på uppgifterna som bjuds i de klasserna. Jag vill att livet ska skynda iväg lite. Så att man kan börja leva livet mer än vad som görs för tillfället. De är som sagt samma visa varje dag. De är jag trött på jag vill bjudas på överraskningar eller ett tecken från ovan att de snart skulle hända något i mitt liv. Något intressant eller spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0