Schillerska teaterfeeeeeeling....

Att skapa film hade alltid varit min grej och det var faktiskt det jag ville jobba med som äldre också! Jag hoppas verkligen att Schillerska teaterskola lär mig någonting, men det tror jag såklart att det kommer göra. Har nämligen sökt dit i höst för en treårig gymnasieutbildning. Min andra önskan just inom den här skolan är att jag verkligen träffar någon likgiltig, någon som jag verkligen kan prata med från början. Mina vänner omkring mig har redan hört alla mina jävla problem! ;)

Jag vet inte vad ni tycker, men själv anser jag att vänner sammankopplar oss olika. Jag pratar ju inte med alla mina vänner om allting även ifall jag kanske hade velat göra det. Den 21:e augusti möts vi i aulan på schillerska, ska bli underbart! Längtar som bara den! Nu vet jag inte riktigt var det här inlägget flög iväg men här har ni lite teater tankar, jag tackar för mig så hörs vi senare!

PS: Jag är ju lite ego av mig ibland! Eller? ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0