The return....

Då ber jag för 321:e gången om ursäkt för dålig uppdatering... men som vanligt så måste jag sjävklart skylla på något och det är ju jus den att det inte är helt jätte bekvämt och kul att skriva blogginlägg på mobilen, såå men nu såå blev det plötsligt as roligt här, för vips så finns det en dator hos mamma! Nu hoppas jag verkligen på att jag kan vara lite mer effektrivare, men det återstår ju nästan att se! Imorgon drar jag till Göteborg och möter min kompis Sanna där, ingen av oss bor ju i Göteborg så det blir väl mest att sega runt lite och checka in staden, jag hade tänkt återkomma med ett videoinlägg om några minuter sååå vi syns snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0