Tidig morgon i Götet!

Just nu sitter jag på tåget, antar att alla ni andra sover... men då kan ni kanske försöka tänka att vid åtta tiden var jag påväg till Göteborg! Dagen hoppas jag kommer vara bra, vad skulle göra dagen dålig liksom? En längre blogginlägg om dagen här i goa Götet kommer ikväll, så var lugna! ;)

Ska som sagt träffa goingen Sanna, finns det några göteborgare som kan tipsa om lite roliga saker att göra är det bara att kommentera, så får jag väl kika upp dessa ställen! Men nu ska jag återgå till min goa relaxmusik och sova.. är fasen helt slut! La mig vid elva och ställde klockan på sju, inte jätte lite sömn. Men ändå ovant att gå upp sju, hörs senare goingar! ;)

Kommentarer
Postat av: albin

Både Röhsska museet och Göteborgs kulturmuseum har gratis inträde för alla under 25



;)

2012-07-29 @ 01:17:58
URL: http://albingranaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0