"Vad ville jag uppnå?" "Vem ville jag vara?"

Prestationsförmågan hade ju alltid funnits där, antagligen gällde det bara att lägga prestationen på rätt grejer. Att bli en människa som redan finns är väl rätt onödigt?

"Vad ville jag uppnå? Vem ville jag vara?" Det var ledordet till det här nya konceptet jag nu kokat ihop. Eftersom jag alltid velat bli något så har jag nu förstått att bloggningen hjälper människor framåt i den här jävla herarkin. Flera av dessa ämnen kommer återknytas i senare inlägg men just nu vill jag bara presentera idén för er angående bloggen. Att jag länge kämpat med att bli något kan mina vänner intyga. Det har alltid funnits en kämparglöd med det jag verkligen brinner för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0