Nytt försök??

Hej på er där ute någonstans! Att blogga är väl egentligen inte min grej, även ifall jag nu vill synas någonstans känns det som om man kommer längst på att blogga av sig (bara man kan få den rutinen att fungera!)
 
Jag har ju faktiskt försökt ett antal gånger att ta upp bloggandet igen men utan resultat så kan ju liksom inte lova något direkt! Har också insett att efter alla mina försök som "vloggare" resulterade de i omkring två/tre youtube konton med vloggar. På en utav dem "karlalex96" har jag tydligen blivit kallad både rasist och bög. Bög kan jag hålla med om men fasiken inte rasist! Hoppas jag kan försöka hänga mer här, men vem vinner egentligen på att lägga ut sitt privatliv??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0